TaxiMu Forum

Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

TaxiMu Forum

3 participan?i

[Unban va rog]

klau
    klau
    Nou venit
    Nou venit

Numarul mesajelor : 10
    Data de inscriere : 10/08/2008

[Unban va rog] Empty [Unban va rog]

Mesaj Scris de klau Mier Aug 13, 2008 4:29 pm

Deci va rog nu intelegeti,sunt incepator de mu adminu curso ma cunoaste mai bn...nu stiam k nu se face pk adik nici nu stiam ce e ala pk:-j...mai ales sa intru pe forum...da va rog eu unban...turbez fara bk...imi cer mii se scuze...ma banati permanent data viitoare knd mai fac...goru intelegema si pe mne te rog frumos...joc de cateva zile mu...si stau aproape permanent pe servar....IMI CER SCUZE ADMINILOR SI CELUI CARE L-AM OMORAT!!!

SuNeT

Nimeni nu sa nascut sa stie mu!!iar eu chiar habar nu aveam ...si nu am stat 2 minute ci am stat 2 zile PERMANENT!! si am facut 20 de rr si armura +9...nu ma ajutat nimeni:-j...te rog TAXI si voi ati fost incepatori si stiti cum e knd va chinuiti sa cresteti singuri...o intrebam mereu pe Oceania ce inseamna chestia aia ce inseamna ailalta...si uite asha mam crescut...aqm stiu ce inseamna si jur k mam invatat minte!!

Ultima editare efectuata de catre klau in Mier Aug 13, 2008 5:24 pm, editata de 1 ori
    Goru
    Goru
    Membru SUPREM
    Membru SUPREM

masculin
    Numarul mesajelor : 3727
    Varsta : 32
    Localizare : Bucuresti
    Respectarea regulilor : [Unban va rog] 10010
    Data de inscriere : 01/05/2008

[Unban va rog] Empty Re: [Unban va rog]

Mesaj Scris de Goru Mier Aug 13, 2008 4:30 pm

Si ce sa facem acum va de-banam pe toti doar ca jucati de 2 minute Mu ? Asteapta sa vedem ce spune TAXIMAN , ca deja profitati prea mult de pe urma acelui unban lui PureBK.

LE: Este de datoria ta sa cunosti regulamentul !
    TAXIMAN
    TAXIMAN
    Fondator TaxiMu
    Fondator TaxiMu

masculin
    Numarul mesajelor : 1133
    Varsta : 51
    Localizare : IASI